Aika aloittaa blogin kirjoitus. 

En koe eläväni mitenkään merkittävän erikoista elämää, jotta siitä pitäisi kirjoittaa kaiken kansan nähtäväksi. En välttämättä koe muiden mielestä ollenkaan milen kiintoisia asioita, mutta minulle henkilökohtaisesti elämäni on joskus liiankin mielenkiintoinen, jännittävä suorastaan. En varsinaisesti hae itselleni lukijoita, mutta kai siihen jokin syy on miksi kirjoitan näitä asioita julkisesti nettiin, enkä päiväkirjaani vaalenpunaiselle sulkakynälläni.

En kirjoita täydellisesti, en virheettömästi, en osaa kaikki yhdys sano ja , en aina osaa asettaa pilkun paikkaa ja uskon joskus tuimistuessani kirjoittavani tänne myös harkitsemattomia asioita. Kirjoitan tätä ennen kaikkea itselleni, mutta jos joku antaa minulle huomiota kirjoituksistani, otan sen ilolla vastaan. 

En halua kertoa yksityiskohtaisesti elämästäni, tai mistä lähtö kohdista lähden tätä blogia kirjoittamaan. Kerrottakoon, että asun kahden kissani kanssa Suomalaisessa, keskisuurta hieman pienemmässä kaupungissa. Nautin olostani täällä. Minulla on ystäviä, menoja, yöelämää. Elämän pieniä ja suuria iloja.

Tällä hetkellä minulla ei ole kovinkaan paljon kerrottavaa. Viimeistään viikonlopun jälkeen toivon asioiden olevan toisin. Odotan tapaavani henkilön, jonka kanssa en ole sopinut yhtään mitään, mutta jonka kanssa tiemme ovat kulkeneet yhteen jo monena viikonloppuna ja jonka kanssa olen viettänyt miellyttäviä hetkiä keskustellen yökerhojen hämärässä. Odotan tapaavani tämän henkilön, mutta samaan aikaan tiedän, ettei ole fiksua liikkua hänen seurassaan...

Viikonloppuna on kahdet pippalot odotettavissa ja molempia kohtana minulla on lievä vaatekriisi. Huomenna kulutan taas reilusti aikaa tonkien liian pieniä ja liian täynnä oelvai vaatekaappejani. Taidankin itse asiassa tästä nyt jo lähteä mietiskelemään oikeita vaatevaihtoehtoja ... =) Heti Trendin luettuni, isnpiraation etsimiseksi.